Nyhetsbrev 2023

Kjære alle medlemmer.

Juni 2023 ble det valgt inn ny president, Elin Yoojung Moen, samt to nye styremedlemmer; Arjan Sydhagen Dalsøren og Isak Wahl.

Mariell Engelsjord er gått fra å være vara til fult styremedlem. Filip Mauricio Fløgstad, Morten Frankrig og Frank Willy Djuvik fortsetter som styremedlemmer.

Ole Richard Anfinnsen og Lars Peter Austrem er valgt inn som varamedlemmer.

Styret har jobbet iherdig siden det ble satt inn, for å kunne lansere et bedre tilbud til våre medlemmer, og har satt i gang videreutvikling av internasjonale og nasjonale prosjekter for fremtiden.

For å forbedre dialogen vår med medlemmene så vil det fra nå av komme ut et månedlig nyhetsbrev med blant annet upcoming eventer, og hva styret jobber med for tiden.

Jeg håper at så mange som mulig har tid og anledning til å ta turen innom Vika Kino på E-sportdagen 17 august, da jeg kommer til å annonsere flere nyheter der og gå gjennom hva vi kommer til å sette søkelys på ut resten av året 2023.

Norge stiller med to utøvere, Sinisa Gavric i eFootball og Robin Høiseth i Tekken7, til World Esport Championship, som avholdes i Romania 20 august til 3 september i år.  Vi håper at mange vil ta turen innom Twitter for å se hvordan det går og heie på de underveis.

Vedlagt så vil dere også kunne se en liste over alle eventer som er bekreftet så langt utover høsten/vinteren 2023.

Elin Yoojung Moen, President NESF