Vil du definere fremtiden for norsk e-sport – Bli Generalsekretær i Norges E-sporforbundet

Stillingstittel: Generalsekretær (50% stilling)

Arbeidssted: Hjemmekontor / Remote

Om Norges E-sportforbund:

Norges E-sportforbund (NESF) er et nasjonalt forbund for e-sport. Vi arbeider for å fremme e-sport på alle nivåer, støtte talentutvikling, tilrettelegging for økt aktivitet og arbeider med interessenter for å skape et inkluderende og spennende miljø for medlemmer. Vi søker nå en dedikert og visjonær generalsekretær som skal lede forbundet inn i fremtiden.

Per i dag driftes forbundet frivillig gjennom aktive arbeidende styremedlemmer.

Ansvarsområder:

Lede og koordinere forbundets daglige drift med eventuelt kommende personalansvar.

Arbeide strategisk med styret for å utvikle og iverksette langsiktige og kortsiktige mål.

Sekretær for styret, samt iverksetting og oppfølgning av styrevedtak.

Bygge og vedlikeholde relasjoner med samarbeidspartnere, sponsorer og medlemmer.

Inntektsbringende arbeid, økonomisk styring og budsjettansvar.

Kvalifikasjoner:

Er strukturert, ansvarsbevisst, pålitelig og kan jobbe selvstendig.

Ha relevant bakgrunn eller erfaring fra organisasjonsarbeid, administrasjon og ledelse.

Evne til å arbeide selvstendig.

Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.

Vi tilbyr:

En nøkkelrolle i en spennende og voksende bransje hvor du har muligheten til å påvirke utviklingen av e-sport i Norge.

Fleksibel arbeidstid.

Lønn etter avtale.

Søknadsprosess:

Søknad med CV og motivasjonsbrev sendes til soknad@e-sportforbundet.no

Søknadsfrist: 20.mai 2024.

For mer informasjon om stillingen, kontakt Arjan Sydhagen Dalsøren på 95309616 eller arjan.dalsoren@e-sportforbundet.no

Vi ser frem til å motta din søknad!

Stillingannonse i PDF finner du her:

Norges E-sportforbund

Samarbeidspartnere